Call Center
Társaságunk ügyfélszolgálata Call Centerként működik, a Central Médiacsoport Zrt. Magyarország legnagyobb online és print médiavállalatának előfizetéses ügyfélszolgálataként.
A kiadóhoz tartozik több mint 30 magazin, mint a Nők Lapja lapcsalád, National Geographic, Színes Rtv.
Mobilfizetés:
Saját, világviszonylatban is piacvezető és egyedi mobilfizetési megoldás, több, mint 60 millió sikeresen lebonyolított tranzakcióval.
Társaságunk megalakulása óta világ első a mobilfizetési szolgáltatásában, melynek zászlóshajója a mobilparkolás szolgáltatás.
A világon egyedülállóan Magyarországon immár a parkolási fizetések közel 80% mobilparkolás útján történik.
Társaságunk portfoliójában más mobilfizetési lehetőségek, termékek is szerepelnek.
Rendszereink a világon egyedülálló módon Magyarországon működő mind 3 telekomonikációs szolgáltató (Telekom, Vodafone, Telenor) illetve a két piacvezető pénzintézet (Otp Bank, Erstebank) számlavezető rendszereivel teljes integrációban működnek ezáltal regisztráció mentesen elérhetővé téve ügyfeleink számára a mobilfizetést oly módon, hogy azt vagy mobiltelefon egyenlegűk terhére vagy bankszámlájukról történő levonással teljesíthetik.